رخساره مهری//
همزمان با فرارسیدن اول تیرماه، روز ملی اصناف، امیر کاظمی فتلاکی شهردار رودبار با حضور در واحدهای مختلف صنفی شهر، از تلاشها و خدمات کسبه و بازاریان تقدیر کرد.
شهردار رودبار در این دیدارها با حضور در فروشگاهها، رستورانها، نانواییها، سوپرمارکتها و سایر مراکز خدماتی، ضمن تبریک روز ملی اصناف، با فعالان صنفی به گفتوگو پرداخت و از نزدیک در جریان دغدغهها، مشکلات و پیشنهادهای آنان قرار گرفت.
در جریان این برنامه، شاخه گلی به نشانه قدردانی از زحمات و تلاشهای خالصانه اصناف تقدیم آنها شد. شهردار رودبار با تأکید بر نقش مهم اصناف در رونق اقتصادی شهر اظهار داشت: «اصناف از ارکان مهم اقتصاد محلی هستند و با تلاش و همراهی خود، نقش مؤثری در عرضه محصولات بومی، ارائه خدمات مطلوب و معرفی ظرفیتهای ارزشمند رودبار به گردشگران ایفا میکنند.»
کاظمی فتلاکی همچنین با اشاره به جایگاه اصناف در توسعه شهری افزود: «مدیریت شهری همواره حامی جامعه اصناف بوده و همکاری و تعامل میان شهرداری و فعالان اقتصادی را زمینهساز پیشرفت و آبادانی شهر میداند.»
وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی فعالان صنفی، روز ملی اصناف را به کسبه، بازاریان و خانواده بزرگ اصناف رودبار تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت و رونق روزافزون کرد.











