وی اضافه کرد: وزارت صمت باید وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام دهد و با استفاده از سامانههای خود از سوداگری در این بازار جلوگیری کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: قیمت خودروهای اسقاطی نباید بیش از ۱۰ درصد بهای خودروهای نو از همان نوع باشد این موضوع باید معیار باشد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه اگر قیمت خودروهای اسقاطی بیش از ۱۰ درصد نو باشد نشان میدهد که دست دلالان در کار است، افزود: گرانی خودروهای فرسوده و اسقاطی ربطی به واردات خودروهای کارکرده ندارد زیرا این موضوع هنوز کلید نخورده از سوی دیگر به واردات خودروهای نو نیز مرتبط نیست زیرا تعداد چندانی وارد نشده و این تاثیری ندارد در هرصورت وزارت صمت باید ورود کند و با دلالان برخورد کند.
همچنین مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در توئیتی نوشت:
قابل توجه سوداگران خودروهای فرسوده: اگر قیمت خودروهای فرسوده، به خاطر اسقاط در مقابل خودروهای وارداتی افزایش غیرمعقول داشته باشد، بایستی: اولا با اجرای قانون هوای پاک مبنی برعدم تردد خودروهای با عمر بالا، ثانیا تجدید نظر در قانون ساماندهی خودرو موجب منطقیتر شدن قیمتها گردد.